Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Την «λαγάνα» Εμείς εδώ στο Καινούργιο Τριχωνίδας παλιά … την λέγαμε και «φλαούνα»!

Μνήμες, νοσταλγίες, αποκριάτικα έθιμα... Καινουργιώτικα!
Τράβα μου ’λεγαν οι μεγάλοι, ανήμερα της Καθαρής Δευτέρας, απ’ το μαγαζί του πατέρα μου, στο φούρνο και πάρε δυο-τρεις …Φλαούνες (λαγάνες) και που είσαι, πάρε να …και μου έδιναν και κάτι παραπάνω να ψωνίσεις γυρίζοντας τουρσί, ταραμά και χαλβά απ’ το μπακάλικο. Σφαίρα εγώ έφτανα στο φούρνο έπαιρνα τις......λαγάνες στη λαδόκολλα … έκαιγαν και τις έκανα ν’ αναπηδούν στα χέρια μου!
Την «λαγάνα» Εμείς εδώ στο Καινούργιο Τριχωνίδας παλιά … την λέγαμε και «φλαούνα»!
Τρέχοντας γραμμή για το μπακάλικο…στο να χέρι τις λαγάνες στ’ άλλο τη χαρτοσακούλα με τα νηστίσιμα! Τις απίθωνα πάνω σ’ ένα τραπέζι. Με το χέρι κόβανε τις λαγάνες γίνονταν η μοιραή το (μοίρασμα).
Περισσότερα εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή