Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Πανάκριβη υπηρεσία, προβληματική εξυπηρέτηση στα νέα νούμερα του ΕΟΠΥΥ!

Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
Πέμπτη 23 Αυγούστου και ώρα 14:50 τηλεφωνώ στο 14554 για να κλείσω ένα ραντεβού με γιατρό του ταμείου μου. Είναι η πρώτη φορά που καλώ ένα από τα νέα νούμερα που αντικατέστησαν το παλιό 184 (που είχε χρέωση 0,3 λεπτά) και το διάλεξα γιατί ήταν το πιο φτηνό (0,98 λεπτά) από τις τέσσερις γραμμές που εδώ και μέρες μας βομβαρδίζουν με τηλεοπτικά σποτ ότι θα μας εξυπηρετούν από δω και στο εξής 24 ώρες το 24ωρο!
Παρένθεση την προηγούμενη ημέρα είχα καλέσει το 14784 αργά το βράδυ και ο αυτόματος τηλεφωνητής με ενημέρωσε ότι για…
ραντεβού με τους γιατρούς πρέπει να καλέσω 7:00 π.μ με 7:00 μ.μ.(δηλ. το ωράριο είναι όπως και στο παλιό αριθμό κλίσης 184). Τέλος πάντων για να επανέλθω, από την άλλη άκρη της γραμμής μου απαντάει μία ευγενική κοπέλα από την οποία ζητώ να μου κλείσει ένα ραντεβού με παθολόγο στο ΙΚΑ της περιοχής μου (συγκεκριμένα στο υποκατάστημα της Δροσοπούλου) αλλά έκπληκτος ακούω ότι το συγκεκριμένο υποκατάστημα δεν της το βγάζει το σύστημα οπότε στην ερώτηση μου για το τι μπορεί να συμβαίνει μου απαντάει ότι μπορεί τα προγραμματισμένα ραντεβού να έχουν εξαντλήσει τις 60 ημέρες που μπορεί να κρατήσει στην μνήμη του το σύστημα. 
Μου έρχεται η πρώτη κεραμίδα αφού συνειδητοποιώ ότι αν το “πολυδιαφημισμένο” σύγχρονο σύστημα τους έβλεπε το υποκατάστημα εγώ θα έκλεινα ραντεβού μετά από 2 μήνες. Όμως την ώρα που αναλογίζομαι αυτό έρχεται και η δεύτερη κεραμίδα όπου η “αδαής” υπάλληλος μου λέει ότι πιθανόν ο γιατρός να λείπει σε άδεια …. και για αυτό δεν βγάζει το υποκατάστημα το σύστημα! Έκπληκτος της εξηγώ ότι δεν της ζήτησα συγκεκριμένο γιατρό αλλά συγκεκριμένη ειδικότητα και αρχίζουμε ξανά από την αρχή το ψάξιμο. Για να μη σας κουράζω άλλο τα ίδια ακριβώς ειπώθηκαν όταν ζήτησα να μου κλείσει ραντεβού στο υποκατάστημα του Γαλατσίου δηλ. πάλι δεν το έβρισκε το σύστημα κ.τ.λ. Στο τέλος και αφού είχαν περάσει περίπου 15 ολόκληρα λεπτά εδέησε ο κύριος και έκλεισα το ραντεβού μου σε υποκατάστημα του ΙΚΑ στην Λ. Αλεξάνδρας. Όμως από όλο αυτό το συμβάν δημιουργούνται 2 βασικά ερωτήματα που έχουν να κάνουν:
1ον αν η χρέωση 0.98 λεπτά είναι για όλο τον χρόνο της κλίσης ή υπάρχει χρονοχρέωση οπότε τα 15 λεπτά θα τα πληρώσω ακριβά. (η υπάλληλος μου είπε ότι η χρέωση είναι για όλη την κλίση αλλά εγώ σημείωσα μέρα και ώρα και θα το δω όταν θα μου έρθει ο αναλυτικός λογαριασμός.)
2ον φαίνεται ολοκάθαρα ότι αυτή η πανάκριβη για όλους μας υπηρεσία (πέρα από τον καθημερινό τηλεοπτικό βομβαρδισμό που υφιστάμεθα) έχει στηθεί πολύ πρόχειρα στο θέμα της υλικοτεχνικής υποδομής (αφού τα συστήματα τους δεν έχουν στην μνήμη τους σημαντικά υποκαταστήματα του ΙΚΑ) αλλά και στο θέμα της επιμόρφωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού!
Η αίσθηση μου λοιπόν είναι ότι για άλλη μία φορά είμαστε θεατές στο ίδιο έργο δηλ. αυτό όπου οι ιθύνοντες εκχωρούν μια σημαντική κοινωνική υπηρεσία στους φίλους και χορηγούς τους καθιστώντας την πανάκριβη σε όλους εμάς … τους απλούς και τους μικρούς!
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
kafeneio-gr.blogspot.com
Από το http://troktiko.eu/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή